آوینآوین، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

فینگیلی مامان

امروز شش ماه و ده روز از اومدن قشنگت گذشته...

1393/5/22 21:47
نویسنده : شهگل
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم اول بوس بوس بوسبوس

ده روز پیش من رفتم سر کار و تو رو برای اولین بار با پرستارت تنها گذاشتم اما تا درو بستم اشکام سرازیر شد و دلم برات تنگ شد... سر کار هم نتونستم تحمل کنم و زودی پاس گرفتم برگشتم پیشت... تو خواب عمیق بودی برا خودت... دوست داشتم محکم محکم بغلت کنم یه ماچ آبدار بکنمت که دلم نیومد بیدارت کنم... صبح ها حسابی دلم برات تنگ میشه... خیلی دوست دارم... 

تازگیا که برگشتم یرکار حسابی حسابی سرم شلوغ شده ... کاش فرصت داشتم همیشه کنارت باشم...

الانم که شما باز مامانو تنها گذاشتی و لالا کردی ... الان که خوابی اینقد دلم میخواد محکم بغلت کنم که نمیدونی... بابا هم که طبق معمول تنهامون گذاشته رفته خونه مادر جون پدر جون...

دوست دارم فراوووووونبوسبغل

راستی الان دیگه شما خیلی پیشرفت کردی خودت میتونی وسایلو برداری و بگیری تازه رو چهار دست و پاتم وایمیستی دو دقیقه بعد تلپ می افتی... فدامدای شما بشم....بغل

اینم عکسای دیروزت خونه مادر جون و بابایی بزرگه با النا جون...

 

 

انگار پات خیلی خوشمزست که همیشه دوست داری بخوریش مامانی....

 

 

اینجا هم که انگار با النا جون زدین به تیپ و تاپ هم...

 

الهی قربون لبای پر خنده دخترم بشم...

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

نی نی عکس
7 شهریور 93 19:28
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/