آوینآوین، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

فینگیلی مامان

بدون عنوان

1393/4/27 17:30
نویسنده : شهگل
115 بازدید
اشتراک گذاری

بغلسلام سلام مامانی من اومدم ....بوس

الان آوین جونم با بابا جونش خر پفشون هواست ... تازگیا خیلی خودتو برام لوس میکنی اونوقت مامان میخواد تو رو درسته قورت بده نفس مامانی...خوشمزه

چند روزه خودتو قل میدی و همش لباستو میزاری تو دهنتو میخوری... هر چی هم دم دستت برسه برمیداری میزاری تو دهنت خلاصه حسابی شیطون شدی برا خودت....خنده

چند وقته گرفتارم تا بتونم یه پرستار خوب برات پیدا کنم که با خیال راحت برم سر کار ...آخه چند روز دیگه مرخصیم تمومه باید مامانی بره سرکار.... خیلی دلم گرفته مامانی.... از الان فکر میکنم دلم برات تنگ میشه... انشالله به هیچکدوممون سخت نگذره...غمگین

الانم که منتظرم بیدار بشی و ببرمت حموم شو شو بشی دخترم..... ماه ه ه ه ه هبوسبغل

پسندها (1)

نظرات (0)